שבוע חדש נפתח ואיתו החוזים בירוק, האמריקאים שסיימו לחגוג את ה4 ביולי כמדי שנה חוזרים באופטימיות לתוך השבוע החדש. גם אירופה אשר נפתחת אט אט מהסגר וחוזרת לשגרה זהירה פותחת באופטימיות והחוזים מטפסים מעלה.

העולם רחוק מאוד מהחלמה אבל כפי שהצגתי בסקירות רבות עד כה, כל עוד השוק משוכנע שהפד ימשיך לדחוף כספים וכל עוד טראמפ ימשיך למכור בלוף לציבור האמריקאי השורטיסטים לא יגיעו לשוק.
המגפה העולמית לא עוצרת לא עקב הספ"ש ולא עקב החגיגות, שיאים חדשים בכמויות נדבקים לאורכה ולרוחבה של ארה"ב במדינות שונות, פלורידה, טקסס, קליפורניה, שיקאגו ואחרות, כבר עם בתי חולים מלאים, כמעט 3 מיליון נדבקים עד כה בארה"ב עם 1.6 מיליון חולים אקטיביים.
הסוחרים שכחו כנראה את קצב המתים שהיה בניו יורק לבדה לפני כחודשיים, לאחר כמויות חולים אדירות לקח מספר שבועות והתחילו לספור שם את המתים, אז המספרים היו כעשירית מהיום. היכונו לגל של מתים אינטנסיבי בקרוב. האמריקאים פשוט מובלים כצאן אל הטבח על ידי הנשיא שלהם שכבר יורד משמעותית בסקרים ולא נראה נכון להיות שהבחירות בידיו.

ההחלטה בין כלכלה למוות היא לא פשוטה כי הרי שאם לא תהיה כלכלה, הרעב והמוות יגיעו בלא מעט דרכים, חלקם דרך האנרכיה שתפרוץ ברחובות.
כבר מתחילים לראות בעיקר במקומות החלשים בעולם אך לא רק, יותר ויותר מקרים של אנרכיה. גם בארה"ב והמהומות שהתרחשו ברחובות לפני מספר שבועות לדעתי לא בדיוק דעכו לחלוטין ובקרוב הן יחזרו לקדמת הבמה.

המספרים בדרום ומרכז אמריקה פשוט טסים מעלה ועוקפים את כל מדינות אירופה אשר הובילו את הטבלה בחודשים האחרונים. העולם חצה כבר פעמיים את ה200 אלף חולים חדשים ליום ולדעתי עוד השבוע נראה את ה250 נפרץ אף הוא.

זו הנקודה הכי קריטית שעוד רשמתי עליה בחודשי מרץ ואפריל, ברגע שנחצה רף מסוים של נדבקים לא יהיה מנוס הווירוס פשוט יגיע לכולם במוקדם או במאוחר.
אני ממעט לכתוב על ישראל בסקירות שלי, אך הפעם אתן ניתוח למצב העגום אליו הגענו, בישראל כמו בכל דבר שקורה אצלנו, הכל קשור להתנהלות שאין לה קשר אמיתי למצב, במקום לסגור מסיבות ענק מכים ילדים ברחוב כי היו בלי מסיכה, במקום להפריד צפיפות בישיבות ובתי כנסת בהן יש התקהלות במקום סגור מסוקים מוציאים גולשים מהמים, במקום בו צריך לפזר התקהלות בברים, אולמות ומועדונים מתעסקים בלתת דוחות.
המדינה מנוהלת כמו קרקס של חיות ובגלל זה גם נראית ככה. מי שחושב שאפשר להמשיך בדרך הזו ושהכל יסתדר מעצמו לדעתי טועה טעות חמורה, נראה כי יום התשלום הגיע ואנחנו כחברה הולכים לשלם BIG TIME.

כתיבת תגובה

איזו מתנה תרצו לקחת?

בחרו את המתנה שמתאימה לכם ותקבלו אותה ישירות למייל שלכם.

קורס ניהול זמן של העשירון העליון

ניהול זמן נכון הינו המפתח להצלחה בחיים, סדר ומתודולוגיה שתגרום לכם להצליח לעשות כל מה שאתם רוצים.

קיט ניהול פיננסי

ויז'ן מחלקת לכם קיט חינמי על איך לנהל תזרים מזומנים נכון, מתוך קורס עסקים ויזמות פרימיום

קורס ניהול זמן נכון הינו המפתח להצלחה בחיים

סדר ומתודולוגיה שתגרום לכם להצליח לעשות כל מה שאתם רוצים.​

השאירו פרטים ותקבלו את המתנה ישירות למייל שלכם.

קיט ניהול פיננסי חינם

איך לנהל תזרים מזומנים נכון, מתוך קורס עסקים ויזמות פרימיום.

השאירו פרטים ותקבלו את המתנה ישירות למייל שלכם.