עוד ועוד מדינות בארה"ב מדווחות על דחיית תוכניות הפתיחה ובכלל חלקן מכריזות על עוד ועוד סגירות של ברים, מקומות בילוי. מחקר שנעשה בניו יורק ע"י הFDA מתפרסם אתמול ומודיע כי כ 25% מתושבי ניו יורק חולים בקורונה. מנגד אירופה מחדשת את הטיסות בין המדינות ומודיעה כי תמשיך לעדכן אילו מדינות רשאיות להיכנס למרחב האירופאי לפי קצב ההתפשטות.
החרם על פייסבוק ממשיך להתעצם בעוצמה כאשר עוד ועוד קונצרנים ענקיים מודיעים כי יפסיקו לפרסם דרכה.

אנטוני פאוצ'י כמעט נשכח שמו כבר, לאחר שהיה מופיע מידי ערב עם טראמפ, בהצגה היומית ומאז שהפסיק לצדד בדרכו של טראמפ ואמר כי אסור לפתוח את אמריקה לפני שהמספרים ירדו עוד הרבה, לאחר המריבה המתוקשרת בה עוד נטען כי טראמפ פיטר אותו ואז החזיר לאחר הביקורת, אתמול העיד פאוצ'י מול הסנאט והביע את עמדתו וחששותיו כי ארה"ב בדרך ל100 אלף חולים ביום בטווח הקרוב, כרגע ארה"ב חצתה את ה40 אלף חולים אבל הקורונה מפוזרת בכל רחבי ארה"ב די בעוצמה שמתגברת.

השווקים כהרגלם לתקופה האחרונה, לא יורדים ולא ירדו ללא אירוע סופר חריג. מנגד, גם העליות לא ממש מצליחות נכון לעכשיו והמחזורים של הקונים מתחילים לרדת, מנגד הכסף מחליף ידיים בפסגות מה שמסמן שאם לא יתחיל להיכנס כסף חדש בכמויות לשוק, השוק יתחיל לרדת, כמובן שיש לעקוב מקרוב על זרימות הכסף פנימה או החוצה מהשוק.
הנפט מנגד ברמות ה40 דולר לחבית כאילו שהעולם חוזר לצרוך כמו בטרום המשבר, מה שלדעתי ממש לא קרוב אפילו למצב בפועל.

נקודה נוספת ברמות המאקרו המעניינות לבחינה בטווח הקרוב היא עדותו של יו"ר הפד שהפעם דיבר אחרת בעדותו, למרות שאמר כי ימשיך ברמות הריבית הנמוכה והזרקת הכספים הבלתי נגמרת, עדיין טען כי במקרה של גל שני עוצמתי בו יצטרכו לסגור את השווקים שוב ובכלל את המשק האמריקאי ההתאוששות תהיה איטית מהצפוי ולמרות הזרקת הכספיים ישנו חשש אמיתי כי ההתאוששות איטית שכזו תפגע אנושות בתהליך התמריצים והזרקות הכספים.

כתיבת תגובה

איזו מתנה תרצו לקחת?

בחרו את המתנה שמתאימה לכם ותקבלו אותה ישירות למייל שלכם.

קורס ניהול זמן של העשירון העליון

ניהול זמן נכון הינו המפתח להצלחה בחיים, סדר ומתודולוגיה שתגרום לכם להצליח לעשות כל מה שאתם רוצים.

קיט ניהול פיננסי

ויז'ן מחלקת לכם קיט חינמי על איך לנהל תזרים מזומנים נכון, מתוך קורס עסקים ויזמות פרימיום

קורס ניהול זמן נכון הינו המפתח להצלחה בחיים

סדר ומתודולוגיה שתגרום לכם להצליח לעשות כל מה שאתם רוצים.​

השאירו פרטים ותקבלו את המתנה ישירות למייל שלכם.

קיט ניהול פיננסי חינם

איך לנהל תזרים מזומנים נכון, מתוך קורס עסקים ויזמות פרימיום.

השאירו פרטים ותקבלו את המתנה ישירות למייל שלכם.