בוגרי 2.0 מספרים

המסע של חן חרר

אז קודם כל אני קצת אספר מה היה ומי היה
חן 1.0 שהיה לא בטוח בעצמו עם המוח רעש ובאלגן בראש והמון תסביכים למרות שמי שמכיר אותי יודע שתמיד הייתי לוקח את עצמי עד הקצה אבל אף פעם לא היה שלם.
ואז נחשפה בפניי סדנה 2.0 שבהתחלה היו הרבה חששות ואימרות לעצמי שלמה אני צריך את זה אני יכול להסתדר לבד,
ואז הגעתי לשם מקום בצפון הארץ מרוחק מהכל והתחלנו 4 ימים אינטנסיביים ועוצמתיים שקשה להסביר במילים כמה אבל מה שאני יכול להגיד זה שבסופה קיבלתי את חן מחדש !
חן בגרסה 2.0 שהוא טוב יותר אוהב את עצמו יותר (אפילו מאוהב) הבנתי כמה הייתי צריך את השינוי הזה בלב שלם אני יכול להגיד שזה הדבר הכי טוב שיכלתי לעשות ולהשקיע בעצמי ואיזה כיף להיות בידיעה שכל מה שאני רוצה בחיים אני יודע בדיוק באיזה דרך ואיך לעשות ולאן אני הולך גיליתי בעצמי כל כך הרבה עוצמות שהיו מוסתרות במחשבות שליליות
היום אני במקום אחר ויודע שאני הכי טוב שיש אז תודה ענקית שאי אפשר להסביר למלך השפעע @dror.david2.0 שנתן לי את הכוח ואת הכלים להמשיך ולהפיץ אהבת חינם ושפע בלי גבולות והמלצה שלי לכולם לכו תשנו את חייכם אוהב את כולם ואת המשפחה שזכיתי בה , חן 2.0 יוצא וטורף את העולם

לעדויות נוספות >

מקסים שיכטמן

מה הוא שינוי אתם שואלים ? שינוי זה להרים את "העגלה" אם כל המטענים הקיימים בין אם זה בעיות רגשיות, טראומות,

קרא/י עוד
עדן מילר

בא לי לשתף אותכם במשהו שעברתי שבוע שעברשבוע שעבר נסעתי לסדנא של התפתחות אישית כל השבוע שלפני הסדנא חשבתי שאין לי

קרא/י עוד
תומר גלנסקי

4:19 דקות החזקתי מתחת למים.כל מי שמכיר אותי יודע שסבלתי מאסטמה כרונית קשה כל חיי. 21 פאקינג שנים שאני לא נושם.לא

קרא/י עוד
איתן בוסקילה

אתם רואים את התותח שליידי ? זה בנאדם עם הלב הכי ענק שיש שעושה את עבודתו נאמנה פשוט מחייה אנשים מחדש

קרא/י עוד
נדב שאבו

למי שלא יודע אני מכיר את דרור מעל שנתיים, עוד מלפני שיצאה הסדנה הראשונה שלו של 2.0, כשהתחלתי לקחת את עצמי

קרא/י עוד
קורן עמית

אחחחחח איזה כיף, אתם רואים אדם מחייך בתמונה, אבל אני רואה אושר אבל לא סתם אושר, אושר עילאי!לא אושר שבא מהחוצה

קרא/י עוד
ליאן נוביק

איך אפשר לסכם ארבע ימים מטורפים והכי טובים שהיו לי קודם כל אני רוצה להודות לדרור @dror.david2.0 תודה מהלב אתה מדהים

קרא/י עוד
שני מלכה

יש חוויות שמילים יקטינו מלתאר אותן בשבוע שעבר חוויתי אחת כזו…לקח לי כמה ימים לעכל, לקלוט…ומי שמכיר אותי יודע שעברתי סדנה

קרא/י עוד
אופק עוזיאל

רוצה לשתף אתכם בדבר הכי טוב שעשיתי לעצמי כל החיים 15 שנה שאני משוטט בעולם בלי ידיעה על כלום – בחיפוש

קרא/י עוד
נדיר כחלון

הייתי בסדנה 2.0 של ויז'ןאני באמת ינסה להעביר את החוויה שעברתי שם בכתיבה..אז מה היה לנו שם, שינוי פסיכי שאני עובר

קרא/י עוד

עדויות נוספות >

איזו מתנה תרצו לקחת?

בחרו את המתנה שמתאימה לכם ותקבלו אותה ישירות למייל שלכם.

קורס ניהול זמן של העשירון העליון

ניהול זמן נכון הינו המפתח להצלחה בחיים, סדר ומתודולוגיה שתגרום לכם להצליח לעשות כל מה שאתם רוצים.

קיט ניהול פיננסי

ויז'ן מחלקת לכם קיט חינמי על איך לנהל תזרים מזומנים נכון, מתוך קורס עסקים ויזמות פרימיום

קורס ניהול זמן נכון הינו המפתח להצלחה בחיים

סדר ומתודולוגיה שתגרום לכם להצליח לעשות כל מה שאתם רוצים.​

השאירו פרטים ותקבלו את המתנה ישירות למייל שלכם.

קיט ניהול פיננסי חינם

איך לנהל תזרים מזומנים נכון, מתוך קורס עסקים ויזמות פרימיום.

השאירו פרטים ותקבלו את המתנה ישירות למייל שלכם.