הודו מטפסת למקום השלישי בטבלה כמות החולים, עוד ועוד מדינות עולם שלישי מציפות את ראש הטבלה בעשרת המקומות הראשונים, מידי שבוע נכנסות מדינות חדשות ודוחקות את האירופאיות שהובילו במספרים.
האמריקאים צועדים בראש כמו בכל דבר שהם עושים תמיד מקום ראשון אז גם בכמות החולים הם חייבים לנצח(בציניות כמובן).

העולם נושק ל12 מיליון חולים והקצב מידי יום ממשיך לעלות ללא יכולת באמת של עצירה. עקב הפיזור של החולים מחד אנו רואים קיבעון של כמות המתים ליום כבר תקופה סביב החמשת אלפים אבל זה לא ימשיך לזמן רב ולדעתי בקרוב נתחיל לראות זינוקים במספרים בקצב רציני.
השוק אתמול מתקן מעט וחוזר לטריטוריה האדומה לכמה שעות לאחר פתיחה ירוקה וניסיון נוסף של המדדים להמשיך לעלות. הסנופי לא ממש מצליח לצאת מגבולות ה3190 כלפי מעלה וכבר כמה שבועות שכל ניסיון שכזה מסתיים בירידות.

הנאסד"ק עדין משוטט בפסגה ונראה על פניו כי מה שכתבתי לכם לפני כמה שבועות טובים, עדין ממשיך בשוק האמריקאי. לכל מי שלא עוקב או שכח דיברתי על כך שמרבית הכסף זורם למניות ה"בלו ציפ" שמהוות משקל גבוה למספר מועט של מניות טכנולוגיה שמובילות את הריצה מעלה.
טראמפ ממשיך לדבר שטויות ולהודיע כי יפתח את בתי הספר לשנה החדשה בספטמבר, מצד שני גילאי ההדבקה רק יורדים ויורדים ואנו רואים עוד ועוד מקרים של הדבקות בגילאים צעירים.

אומנם היה ברור שההדבקה קוראת גם באוויר (שהרי ממה קרה מה שקרה בניו יורק) ולא חייב שמישהו ישתעל עליו אבל ארגון הבריאות העולמי רק עכשיו מוציא הודעה שכזו. נקודה למחשבה שימו לב, הארגונים, ההודעות ושלל הסיפורים והמסקנות מגיעים באיחור רציני של מעל חודש ברחבי העולם ובכלל ברמה המדינית, הבירוקרטיה השולטת פשוט מייצרת נזק מטורף שהולך לעלות בלא מעט חיי אדם.
התחזית לגבי השוק לא השתנתה עדיין וכל עוד ימשיכו לדחוף טריליונים לשוק המצב ימשיך להיות כפי שהוא, שוק מניות מנותק ובועתי לעומת כלכלה גוססת ורקובה.
שמרו על עצמכם הגל השני רק התחיל והוא הולך להיות פי כמה וכמה יותר עוצמתי מהראשון.

כתיבת תגובה

איזו מתנה תרצו לקחת?

בחרו את המתנה שמתאימה לכם ותקבלו אותה ישירות למייל שלכם.

קורס ניהול זמן של העשירון העליון

ניהול זמן נכון הינו המפתח להצלחה בחיים, סדר ומתודולוגיה שתגרום לכם להצליח לעשות כל מה שאתם רוצים.

קיט ניהול פיננסי

ויז'ן מחלקת לכם קיט חינמי על איך לנהל תזרים מזומנים נכון, מתוך קורס עסקים ויזמות פרימיום

קורס ניהול זמן נכון הינו המפתח להצלחה בחיים

סדר ומתודולוגיה שתגרום לכם להצליח לעשות כל מה שאתם רוצים.​

השאירו פרטים ותקבלו את המתנה ישירות למייל שלכם.

קיט ניהול פיננסי חינם

איך לנהל תזרים מזומנים נכון, מתוך קורס עסקים ויזמות פרימיום.

השאירו פרטים ותקבלו את המתנה ישירות למייל שלכם.